Ljugarbänk.

I solen efter en god natt sömn, sitter jag nu.
Frukost och första koppen kaffe inmundigat.
Också det i solen.
Liksom ett pussel pusslades.
Morgonlugn.
Semesterlugn.
Har inte pusslat sen Frida var liten.

Det påminner om att lugn i själen är bra emellanåt en stund.
För att samla energi och sen utkristalliseras i aktivitet av olika slag...himmelskt skönt!
Shopping står på schemat senare, och middag hos goda vänner.
Ser jag fram emot!

Livet är fantastiskt just nu.
Trots vissa orosmoment, funderingar så som själva livet är så är det bra.
Jag lever ett gott liv.
Med mannen jag älskar, fin dotter, fina bonusar.
Vackert hus med ljuvlig trädgård - alla dessa blommande buskar! - jag har ett bra och inspirerande jobb, föräldrar som har hälsan och är hur Goa som helst, jag har en mysig och klok bror och många vänner. Som jag håller högt.
Jag har det otroligt Bra och jag är TACKSAM!!!

Jag mår idag som en prinsessa.
Bredvid mig har jag en liten bonusbrud som lägger pusslet igen.
I solen.
Just idag.

Puss vänner!

Joey

Kommentera här: