Lunch och massage.

(null)

Mötte forna kollegan på bästa sushistället vid lunch. Så fint att sitta där med hennes lilla Lycke, småbusa lite med denna unga fröken och så snacka med mamma Sanne. 
Vi åt lunch ihop varje vardag i flera år, så det fattas mig de där dagliga stunderna.
Härligt att ses idag då, äta gott och prata om vad som hänt och känts sedan sist.

(null)

Massage efter jobbet, så galet skönt och mysigt. Båda att få bästa massagen men också att träffa hon som utför det hela. Också mysigt att snacka en stund, vila i tystnad en stund.
Lite öm i musklerna på ryggen som det kan bli, så ska sätta mig med värmedynan en stund. Värma upp och mjuka till.

(null)

Ska sitta hemma imorgon fm, har möte på teams och ska skriva ihop en informationstext  samt läsa och skriva minitentorna till  den nätbaserad ortopedkurs jag går.
Lite av det pill som jag gillar att göra emellanåt, helt enkelt. 
Skönt med variation, det behöver min hjärna ibland. Och nu har jag en fet skärm som maken installerade igår, blir säkert väldigt mycket skönare!

Suttit på balkongen och käkat middag även ikväll. Gäller att passa på, att ta in dessa dagar. Tomat- och kycklingpasta var det på menyn denna kväll.

Nu: värmedyna och lite teve.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: