En perfekt fredag.


(null)

Så väldigt mysigt med en spontankväll med dessa två. Kåk och lite gott att dricka, prat och skratt en kväll som denna. Så go fredagkväll!
Många människor på stan, som liksom vi njöt av vackert väder och en känsla av att vilja suga ur det sista ur sommaren. Så mysigt med vimlet.

(null)

Nygamla kollegan Maria blev förärad med de finaste vantarna idag! En riktig fryskyckling som hon kanske sätter sig med dem på ljusa dagen vid datorn, vem vet? Om inte annat passar de perfekt vid morgonens cykelturer!
Kollegan Lisa är en konstnär verkligen, stickar vantar lika bra som hon gör konst av gips. 

(null)

Blommorna tycks gilla värmen.
Pelargonerna applåderar och önskar mer av varma sommaren och solstrålarna.
Precis som jag får de inte nog.

(null)

Var på ansiktsbehandling med bryn- och Fransfärg efter jobbet. Så otroligt skönt verkligen, att bara få lägga sig där på skön brits med skön musik och tas om hand av bästa Malin på M-OAS. Tror att jag faktiskt somnade till lite, totalt avslappnad som jag blev. Efter en full-rulle-vecka var det synnerligen skönt.
Tog mig till gymmet och körde ett litet pass efteråt innan balkongen och boken hägrade. Så himla skönt som uppladdning inför middagen ju.

Och nu här, i min fåtölj.
I en lägenhet som blivit lite lagom varm sedan dagens hetta.

Så bra så.

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: