Som en middag på balkongen.

(null)

Var stissig igår efter massa tankar på att vilja vrida tillbaka tiden, reparera skador och göra bättre. Och att också då se en helt sjuk serie om en stalker, ja, det kanske inte var mitt smartaste drag.
Men.
Jag sov gott!
Vaknade en minut innan klockan i morse så det var ju alldeles utmärkt.
Börjat stänga sovrumsdörren, och har luftrenaren på fullt blås. Kanske gör det luften  en smula snyggare i det osynliga helt enkelt.

(null)

Svettades som en gnu på gymmet idag, så väldigt skönt med träning för hela mig. Knoppen och kroppen behöver det verkligen.
Det är dessutom ett gäng trevliga damer som jag träffar på ibland, som också ger lite extra sådär när en kommer. Hälsar och snackar lite, och så stänger jag om mig när jag vill köra på. Stänger med öronproppar fyllda med vad jag vill för dagen. Idag Beyonce. Senaste plattan är så jäkla härligt. Perfekt att träna till.

(null)

Skinkaschnitzel och blomkålsris med parmesan och soltorkade tomat intogs sedan här på denna lilla balkong. 
Mitt bästa "rum" så här i vårsommartider.

(null)

Jag måste fylla mig med det vackra, det sköna och det som är bra.
Jag tar in så mycket nyheter, försöker stötta föreningar där jag kan för att världen ska bli en lite bättre plats för alla. Jag skriver på när Amnesty manar till demokrati och rättvisa och gråter inombords när jag ser all skit.
Däremellan behövs det också fyllas på av detta liv, det vi har precis intill oss.
Naturen, familjen, vänner, mat, dryck och sköna saker vi gör.

För trots allt, har vi det så väldigt bra här.
Det behöver vi vårda, inte ta för givet, och njuta av. 
Som en middag på balkongen.
Och en mätt mage.
Så ljuvligt.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: