För den trevliga dialektens skull.

(null)

Började med cortisonkur idag. 
Får inte bukt med slajm och rossel, burkiga bihålor och känner att kroppen behöver lite hjälp på traven. Hoppas det kan få det att vända snart. 
Hade tid på öronkliniken förra veckan men fick flytta på besöket då mamma skulle till Lund. Om en månad ska jag dit istället. Kanske har jag massa polyper och trånga gångar igen, med tanke på täta förkylningar. Vem vet.
Hoppas på svar vilket fall.

Lunchat med goda vännen Maria idag, så skönt för själen men alltför kort tid! Får snart göras om, så intressant att prata med henne. 

(null)

En tur på stan efter jobb.
Hämtade upplagda kostymbyxor. Var sedan på återbesök på Specsavers, då linserna jag fick senast inte funkar. Lite krångligt att få till progressiva linser så att läs- och långt-håll-synen blir i balans. Nu får vi se hur det blir med det. 

(null)

Körde ett pass på gymmet efter statsbesök.
Ett skönt pass men lite anpassat till axeln och övriga kroppens tillstånd. 
Gott med rörelse.

Kungsgrillenkäk efter dusch.
Gott och perfekt efter sen hemkomst.

Vi kollar en skum men rätt bra serie, 3 body problem. En netflixserie med skumma inslag om eventuella aktiviteter från utomjordingar. Inte alls en serie som jag trodde jag skulle gilla men den är cool. Bra skådisar och en intressant skiftning mellan 60-talets Kina och nutid. 

Nu Grand designs i UK, mest för den trevliga dialektens skull.

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: