Åter en läsdag.

(null)

Faktiskt sjukt irriterande att ha drabbats av ännu en regelrätt förkylning. Tänkte igår att det kanske, kanske kunde vara allergi som hoppat på mig så kroppen fick en chock typ, men nej.

Det är lätt att bli lite irriterad när människor säger att "det bara är en förkylning". För mig är det inte bara en förkylning, jag vill liksom inte träffas då, eftersom jag lätt får alla basselusker och så tar det 6-8 veckor innan jag blir frisk. Ibland utan, men oftast med antibiotika. Okul är ordet.

Mest ledsamt nu att det inte blir Lundresa imorgon, så att pappa får vila lite. Men så är det. Vill inte utsätta mamma för mig nu, och vill inte heller försöka göra mig piggare än jag är. Ska vara snäll mot mig själv. Låta kroppen läka. 
Idag gör mamma sin 25:e behandling!!! Åtta kvar!!! Kämpa mamma! 

(null)

Det blir åter en läsdag.
Kanske någon dokumentär, har ni några bra tips - ös på! Älskar dokumentärer, och då helst om märkliga sekter, eller skumma relationer, mysko sjukdomar eller true Crime.

(null)

Nej, ni får hålla er med gammal bild även idag.
Känner mig som en liten blekfis, med lite röd näsa och trötta ögon. Lagt lite rouge för att känna mig liiiite piggare men det lyckas dåligt.

Nåja.
Min bok är bra.
Kaffe är gott, honungsvatten likaså.
Och snart mår jag nog bette igen.

Kram ❤️ Johanna


Kommentera här: