Många lyx på den!

(null)

Efter fem dagar inomhus gick jag idag en promenad. Drog luften djupt ner i lungorna, sakta, för att sedan pysa ut den lika sakta. 
Nästan lite vår i luften, fågelsång och hög luft. 
Så väldigt underbart!

(null)

För en vecka sedan var samma stråk klädd i Kung Boredräkt, också otroligt vackert.
Tänk att samma ställe kan se så olika ut.

Ingen feber idag, men tung i lungs och tjock i skallen. Fick antibiotika från min lungläkare igår, för att rosslet inte ska sätta sig och skapa ännu mer oreda. 
Har suttit hemma och jobbat, fått en hel del gjort men mycket att sätta sig in i efter några dagar borta. Det blir lite splittrade dagar onekligen, men hoppas att det kan lugna sig och få bli lite hela jobbveckor snart.
Både för min, men inte minst för kollegans skull.

(null)

Nya utmaningar väntar, trots uppgjord plan. Ändringar som troligen senarelägger behandling. En motgång bland motgångar såklart, när en ändå tänkt följande steg i huvudet. Tänkt början och slutet på den här resan.
Vi får backa lite, helt enkelt.
Backa, be en bön till och hoppas på det bästa.

(null)

Gillar mitt nya arbetsrum. Det är en annan frid där än i mitt gamla, liksom det är en oerhörd lättnad och mer öppet rum, öppna ytor och bättre syre i det som är vårt nya rum. Hela huset fick sig ett glatt lyft.

Haft Bo Kaspers på i bakgrunden, för givetvis har jag en musikanläggning även i mitt arbetsrum! En lyx!

Min lilla gula sol har blivit servad idag, och fick rulla en extra runda på torra vägar bara för att jag ville. Också en lyx!

Nu är fläskpannkakan intagen, med haricot verts och rårivna morötter, hockeyn påslagen och jag ska börja i ny bok. Många lyx på den!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentarer:

1 Karolina :

skriven

Styrkekramar 🩷
Håller tummarna för din mamma 🥰

Svar: 🩷
Johanna Roth

Kommentera här: