Det är ju inte svårt?

(null)

Har fått vara inomhus och se det vackra vädret. Fick ont i kroppen och halsen och frös hela natten. 
Suttit i fåtöljen och i sängen idag. Perfekt med höj - och sänkbar säng. Är rosslig och hostig.
Nåja, ganska nedsatt nu och har klarat mig länge trots så många sjuka sedan en lång tid tillbaka. Det var min tur helt enkelt.
Det mest tråkiga är att jag inte kunde hälsa på min kära mamma. Tur att pappa och bonussvärdottern varit där!

(null)

Här hemma har maken haft förfest med ett tjugotal pingvinklädda herrar. Härligt men tråkigt att jag inte kunde vara mer delaktigän att fota dem alla.

(null)

(null)

Hoppas på snabb återhämtning, har ingen lust med detta alls.
Fattar ju att det är tid för återhämtning. 
Att jag behöver chilla ner lite innan nästa pärs drar igång.

(null)

Kollar på Dr Death om den hemska förljugna manipulativa Maciarini. Riktigt hemskt hur någon saknar alla spärrat, all etik. 

Vill härmed hylla Gynavd 8 i Växjö, för deras vänlighet, självklara varma hjärta och information. De har ett helt annat tänk än gyn i Lund, så är det bara. Det är en oerhörd lättnad att känna sig trygg med den personal som vårdar ens nära och kära. 
Återigen…
Det är ju inte svårt?!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: