Bara andas en stund.

(null)

Onekligen skönt att sitta hemma igen, i favoritfåtöljen med yllefilt om benen.
Att ta in att inget i livet är självklart och att det är så värdefullt, det vi har. Bara andas en stund, och känna ett stort tack över det som är bra. 
Att ha möjligheten att vara med, finnas som stöd, som chaufför och bara som sällskap. Att tillbringa tid med dem som funnits där för mig hela mitt liv. Så lite ändå men värdefullt, förmodligen för oss alla. 

Nu blir det jobb för min del, förhoppningsvis lite hela veckor med fokus. Ser fram emot att göra lite nytta på den fronten och att vara i det sammanhanget där jag trivs så bra.

Förhoppningsvis får det vara lugnt en vecka nu, för en kraftansamling för vad som komma skall. De krafterna lär behövas.

(null)

Hoppas på god sömn i natt, låg vaken i tre timmar och läste ut min bok - tur den var så bra! Förstått att det kommer fler om kvinnor i historien av denna författare. En riktig höjdare!

Nu blir det ett par avsnitt av The Guilded age innan ny bok av Ian McEwan, Lektioner.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: