Tagga till.

(null)

Jobbat hemifrån.
Med dokumentation, läst igenom ny patientinformation, läst ortopedi, läst tänkbar information som vi kanske ska ha som på 1177.
Och hållt mig lite uppdaterad på det dagliga flödet när jag liksom ändå sitter där, så klart. 

(null)

En runda ner på stan.
Ett pass på gymmet.
Sedan har jag suttit med massage en timma och så värmedyna då min kropp strejkar på olika sätt. Musklerna gör ont och magkatarren skriker.
Nåja. Det har väl varit lite mycket ett tag, så då säger kroppen ifrån. 
Vilat verkligen, från tidig eftermiddag. Kollat dokumentärer, slumrat lite.
Maken har hållit till i garaget och putsat hela dagen.

(null)

Ikväll är det fortsatt fåtölj och värmedyna som gäller. Ska hämta mig till imorgon tänker jag.
Då blir det en tur till mor och far med köpt fika från askelyckan och så ska vi förhoppningsvis koppla in nya datorn till skrivaren och snacka lite. 

Imorgon är det äldsta bonusdotterns 25-årsdag och det ska firas med storfest.
Gäller alltså att pigga på sig och tagga till!

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: