Överraskar sig själv.

(null)

Igår fyllde den här tjejen år, 25 år.
Det firades med vänner och familj i lokal på landet, med lasagne, dryck, lekar, kladdkaka och med musikerna Eddie Meduza. Lite annorlunda mot den musik jag brukar lyssna på men en rolig fest blev det, där människorna bjöd på sig själva och snackade med alla. 

(null)

Tre glada brudar, Fanny, Alma och Flisan.

(null)

Pappa Putte hjälpte till att läsa lite vid presentöppningen.

Faktiskt sovit gott, lite slö innan uppstigning men körde sedan ett träningspass. Tog det hemma på sköna mattan i nya rummet, kändes bra idag. Var inte alls sugen på att gå ner till gymmet denna dag.
Så träning och sedan matinköp på ett lugnt söndagsmaxi.det är rätt skönt att handla då, ett annat tempo i alla som är där. 
Jag gillar det ändå, att handla när en liksom inte måste skynda. 
Även om mitt signum är lite att skynda, göra fort. Ibland överraskar en sig själv ändå.

(null)

Var och fikade med semmelkladdkaka hos mamma och pappa igår förmiddag.
Var förbi där idag, efter matinköp för att hjälpa mamma med en omläggning. Lite småprat och kram innan jag for vidare.

Tagit en promenad i härligt väder, som om det vore våren som ändå är sugen nu.
Vi får väl se! Njuter i alla fall, och plockade ner julbelysningen från balkongen. 

(null)

Precis kommit upp från garaget där maken hänger och lägger otaliga timmar på äldsta bonusdotterns nya bil. Den är så välputsad som om den vore ny snart!
Bjöd honom på prickig korv- macka, kaffe och bulle som lite bränsle för att orka vidare.

Själv ska jag sätta mig i fåtöljen och läsa.
Har ont i bihålorna när jag böjer mig fram. Gäller att det helt enkelt försvinner, är inte sugen på antibiotika nr två inom loppet av några veckor….!
Basta.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: