Inget annat än en ynnest.

(null)

Ljuvliga kväll, med hög och lite kylig luft.
Var på M-OAS och färgade bryn och ögonbryn, hade en trevlig pratstund och en stunds vila.
Ett mysigt ställe och mysig människa som pysslar om och gör mig en smula snyggare. 

(null)

Lugna färger och lugn musik.
En sådan skön lyx att unna sig.

(null)

Gick förbi här, ett gammalt område mitt i stan. Massor av vackra fågelläten, som sjöng som galningar. 
Det är en lisa för själen onekligen, att få ljus och kvitter. Fullt ös i dag också, samtidigt som min hjärna finns hos de som står mig nära. Det är ju så, det finns där när jag vaknar och när jag somnar. 
Många tankar om livet, om barndom, ungdom och värdet av att ha de bästa föräldrarna. 
Tacksamheten av att ha haft det så bra, att både jag och brorsan alltid vetat att de varit där. Stöttat, haft öppna famnen för våra vänner, för oss, för barnbarn. 
Det är otroligt ändå, att ha haft turen att få ha det så bra.
Och att i vuxen ålder ha den relationen med dem, det är inget annat än en ynnest.

(null)

Efter pannkakor så blir det nu True detective.
Sjukt spännande.
Och läskig.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: