Behövde verkligen detta.

(null)

Det blev en glass i solen idag med vännen Sanne. Så skönt och mysigt.
Våren kom med besked idag, äntligen. 
Solen, blommorna, grönskan. Och så äntligen lite värme.

(null)

En riktigt skön och lugn helg, med lugna morgnar, lugna, oplanerade dagar. 
En helg som jag verkligen behövde.
Att som extra bonus kunna sitta ute, ta en glass, läsa…oj, vad skönt!

(null)

(null)

Lånat en Lucinda Riley-bok på bibblan, en bok som inte finns att köpa. 
Det är ju fiffigt med låneböcker men det gör mig lite stressad. Fick fjorton dagars lån, antagligen för att det är en bok som många reserverat. Det är ju oftast så att jag läser ut en bok på två veckor, om det är 400-500 sidor men känslan av att en måste göra det är inte så skön. Att läsa under tidspress är mindre tillfredsställande liksom.
Nåja, boken är bra så jag kommer att klara det,
Tur att jag har ett par böcker lånade från vänner, och sedan en hög inköpta böcker som väntar på mig. Utan stress.

Sett klart Dahmer. Skönt ändå. En riktigt obehaglig och sjuk person, otroligt spelad liksom övriga skådisar i serien. Riktigt bra.
Men nu är denna slut och jag kollar Disco på SVT play. Blir sugen på att dansa!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: