Min bästa gren…!

(null)

Fick vackraste buketten av mamma och pappa idag, så ljuvlig! Dessa blommor alltså! Och dessa föräldrar!
De kom på utomhusfika i trädgården i förmiddags, vilket kändes bra. Tror inte att jag smittar nu men känner mig som en infektionshärd liksom. Lilla mamma var också lite seg i lungsen så hon tyckte också att utefika var fint.
Så hög luft, helt underbart.

(null)

Hade sällskap av kollektivhundarna då matte var iväg på ärenden. Husse är med min käre make och kollar in Provence! 
Så gott att sitta på trappen och gosa - bästa stället i trädgården!

(null)

Tog en promenad till och från torget för inköp av höstblommor till balkongerna. Haft tomt länge nog och nu känns det ändå lite höstligt trots värmen. En annan luft dock. Klarare. Högre. Hoppas det kan få vara så ett tag!

(null)

Gillar de här med lite blandad färg? Det gör mig glad! 

(null)

Och de här sköningarna fick följa med.
Smyckar sin plats på balkongen!

(null)

Lite astrar fick följa med mig hem också. 

(null)

Även idag tog jag elcykeln och körde en runda, så väldigt bra hjälpmedel liksom. Att kunna ta sig ut i rörelse men utan att bli påverkad i andningen. De behöver just nu inte en ansträngning utan får vila lite. 
Är bättre, känner att det inte sitter fast i lungsen utan har lossnat - det är bra! 
Imorgon hoppas jag på att en promenad kommer att kännas fint. På tisdag hoppas jag kunna gå på gymmet igen och träna lite lätt. 
Men. En sak i taget! En dag i taget!
Min bästa gren…!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: