Får liksom också finnas.

(null)

Gjorde lite påsk igår.
Beställde påskris från ehandel på maxi, och igår hämtade jag det och maten. Gick ju inte vänta att piffa, såklart, utan jag var liksom tvungen att pynta omedelbart.

(null)

Fick vackra tulpaner i hämtningen också. 
Tog bilden i förmiddags efter jobbteams-möte, innan jag gick till jobbet. 
Möte om vårddokumentation, där roliga saker lyfts och nyheter presenteras. 

(null)

De här har min farmor gjort, för länge sedan. Mitt vackraste påskpynt, med kärlek målade.

Känner mig låg idag. Funderar en del, och vänder och vrider på saker.  
Längtar efter blivande maken, efter omfamning. Efter hans värme. 
Så får det vara idag. Lågt. 
Ska ta mig en kopp te med extra honung i.
Ullfilten om benen, bok. 
Sådana dagar får liksom också finnas.

(null)

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: