Se en del av någon.

(null)

Igår blev det fredagens fredag!
Som det lätt blir när vi går ut, min gamla älskade doja och jag. Halv sex sågs vi, käkade gott, drack gott, snackade och uppdaterade varandra. Halv två var jag hemma, efter att fler anslutit och vi ägnade oss åt barhäng. 
Det spontana är ibland det absolut bästa, när tanken var en middag och det blev värsta partyt. Fina samtal, många skratt, sittdans och värme i hjärtat…!

(null)

Jäkligt god röding!

(null)

Kladdkaka minsann. Inte ogod den heller.

(null)

Här är då jag, Åsa, Ida och kompisen Emma. 

Fint att träffa människor som tidigare fluktat förbi, när vi sammanförts av dojan (eller Ulle då), och nu få tid att djupdyka mer. 
Att få tid att gå nedanför det mer ytligt, bekantskapiga och se en del av någon - det är fint. 

(null)

Suttit uppe en del, sover kass efter alkohol men ibland känns det värt det ändå. Finns ju en natt i natt också, tänker jag.

Trots att jag känner mig lite äldre idag, om än bara på utsidan, så är det dags att starta en ny dag. Ta en kaffe på stan. Få tips om Kalifornien, dit bröllopsresan ska bära, och ikväll kan det nog bli middag med vännen Göran som varit på resa sedan lucia. 

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: