Min off-knapp ur funktion.

(null)

Raspig i rören och lite seglungad i natt. Satt uppe ett par timmar och läste. Inhalerade.
Mycket tankar som snurrade i mitt huvud, så allt i en kombo omöjlig att finns vila i.
Tänk inte så mycket!
Ingen idé att oroa sig för sådant en inte kan göra något åt!
Tack för tips. Min off-knapp är dock helt ur funktion, går inte bara att trycka av. 
Allt har sin tid. Oro har sin. Och olika dagar har liksom sitt innehåll, som varierar. Dagar när särskilda saker händer drar igång funderingar, andra dagar gör en trött och då får hjärnan vila lite.

(null)

Skulle gått till gymmet men gick hem och lade mig en stund på mattan. Vår tjocka, ljuvliga matta som numera inte luktar ett dugg kemiskt tack vare bakpulver, tid och luftrenare.
Låg och vilade. Blundade.
Och fick sedan kli och myror i brallan så det fick bli en promenad i kylan. 
För att få luft, för att landa i kvällen här med mannen min och försöka släppa annat.
Somnade i soffan ikväll, helt slut.

(null)

Positivt är att vi får boka på operationer igen. Till hälften i alla fall, vilket känns skönt. Ändå några Människor vi gläder och kan hjälpa men pusslet är enormt.
Men dock. Ett steg i taget.

God natt och kram
❤️
Johanna 

Kommentera här: