Älskar den, för känslan.

(null)

Imorgon ska mannen min ha förparty här, med ett gäng herrar innan storfest. Ser rätt inbjudande ut! Tur jag får vara med lite på ett hörn och tjata lite.

(null)

Så underbart idag att solen visade sig, från blå himmel. Ljuset…! Alltså ljuset…så otroligt välkommet. 

(null)

Körde ett pass på gymmet idag, så efterlängtat efter en veckas annan träning. Varvade med ett par nya övningar som känns bra, och körde sedan min vanliga träning. 
Tog en promenad till mor och far efter dusch, fick en eftermiddagskaffe och lite prat. Och lite näsdukar i vitt tyg, bra-att-ha-grej om några månader! 

(null)

Körde massagepistol och min massage-cape en stund, så jäkla skönt. 
Blev pizza till middag, och två avsnitt av Kalejdoscope på Netflix. En coolt uppbyggd gangsterserie med fantastiska karaktärer.

Blir inte många knop ikväll.
Mamma Mia på teve, en av de skönaste filmer jag vet. Älskar den, för känslan. Musiken. 

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: