En hyllning till dem som gjorde att vi hamnade här.

(null)

Jeeeeesus så skönt med ledig dag igår!
Att bara ta det i min takt, och njuta av kaffet och tidningen extra länge, känna att träningen fick ta tid, strechingen och även halkiga promenaden. 

Var ändå trött, lite utarmad som det kändes men så, när jag fixade i ordning mig och satte på musiken högt så kom lusten, livsglädjen. Dansade runt i köket, både själv och med mannen min. Njöt av takt och puls.
Så blev det förfest hos oss, ett par timmars sittning med bubbel och babbel, innan storfest. En trevlig kväll!

(null)

Fick vackra blommor! Underbara tulpaner!

(null)

Det blev kostym för både mannen och mig, dock glittrig topp och ingen slips för min del. 

(null)

Sov ut idag. Låg kvar tills kaffesuget skrek.
Träff med pappa på Askelyckan då mor min inte kände sig riktigt hundra. Mysigt att sitta och snacka en stund, ta en frukost. 
En promenad med pappa, för att lägga rosor hos farmor Maja och farfar Tage med tanke på alla hjärtans dag i veckan. Rosor i rosa, som hon gillade. 

Snart är det dags för fotoväggen, i vår nytapetserade bortre hall. Börjat lägga ut på golvet för att bestämma hur det ska vara. Tänker att släktleden ska gå uppifrån och ned, på var sida om en spegel så att min och mannens sida blir tydlig. Som en hyllning till de som gjort att vi hamnade här på jorden.

(null)

Njutit av vårväder idag, att det inte var halt och att solen värmde. 
Vinterkappan fick hänga kvar på galgen, och istället fick skinnpajen luftas. Underbart!

Nu blir det en slö eftermiddag och kväll.
Kollat matchen för Börje Salming, och lyssnar nu på intervjun Gunde hade med honom. 
Skönt och lugnt.
En återhämtningens dag.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: