Virvla in i den.

(null)

Så tomt det kändes utan Musikhjälpen på teve  i morse. Det har verkligen varit en härlig vecka, på så många sätt. 
Svårt att somna igår, kändes som efter en konsert när adrenalinet spattade runt i kroppen. Så mycket känslor som for runt.

När jag kom till ro var jag tvungen att gå upp och inhalera innan sömnen kom. 
Haft seglungs nattetid någon vecka, från att de varit riktigt bra ett tag.  Som det är. Hit och dit. 

(null)

Fick fin julblomma från vännen Göran som kom förbi. Hoppas vi kan hålla liv i den. Just nu verkar en del växter i detta hem önska att de bodde någon annanstans. Tappar blad och år tråkiga. Märkligt när de för ett tag sedan varit sprudlande glada med nya blad överallt. 
Hoppas jag kan tal dem till rätta. Eller nåt.

(null)

Maken har satt dit skenor i lilla hallen för mer punktbelysning. Blev väldigt bra!

(null)

Fint att belysa tavlor och fotografierna på släktingarna på båda våra sidor. 

(null)

Det blir sängen nu.
Värmedyna. Lite bok. Hoppas fastna i nya Knausgård om några sidor, annars ger jag upp. Femtio sidor ger jag numera en bok. Har den inte fångat mitt intresse så är den inte värd min tid. Vi får se, hoppas på att virvla in i den snart.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: