Hoppas på bästa besked.

(null)

Dukningen till födelsedagsmiddag.

(null)

Fick fina kuddar igår, är så nöjd.
Nu väntar vi på fåtöljer som en kan sitta i och lyssna på musik i, snurrbara så en slipper sitta helt still. Fick några nya vinyl av brorsan som ska spisas där när de kommit.

(null)

Ny kudde till bilen som maken gav mig. Passar fint där!
Fått mycket fint, både paket och kärlek.

Idag har vi firat min lilla mamma som fyller 85.
Har fixat mat idag, många moment att pilla med då det blev ugnsgratinerad hummer, moules frittes med hemgjord aioli och så pepparkakscheesecake. Det blev bra och det var mysigt fix med allt, med Bo Kaspers som sällskap.
Suttit och snackat, ätit och kollar film. Avslappnat och lugnt.

(null)

Nu är jag trött, och ska snart ladda för natten.
Ska köra hem dottern och hennes sambo imorgon. Stannar då i Malmö eftersom jag möter upp min mamma och pappa i Lund på onsdag. Inskrivning inför Undersökning i narkos väntar, och förhoppningsvis en plan om vad som ska hända. Väntan är hemsk, att inte alls veta vad vi kan förvänta oss. På torsdag vet vi hoppas jag. Och jag hoppas på de bästa besked i en väldigt tråkig situation.

Tacksam för dessa dagar.
För livet. Ledigheten. Människorna.

Kram Joey❤️

Kommentera här: