Alla dessa underbaringar!

(null)

När världen brinner av krig, av straff, död och hot om nya krig så har denna veckan verkligen visat på hopp i världen. 
Hopp om mänskligheten, om givmildheten och omsorgen om andra trots att det är en bister tid. 
Vilken stad jag bor i, är så stolt så jag spricker av alla underbaringar som stått på Kärlekens torg dag efter dag, timme efter timme, satt på  teven när en vaknat och skänkt pengar. Allt för att människor i världen ska slippa dö av hunger. Det är fint och det är alldeles ljuvligt.
Jag är uppfylld av allt, av musiken, kärleken och det härliga i att stå och dansa på torget ihop med tusentals andra själar. Livets liv!

(null)

Tomas stenström var så klart fantastisk, även Carola var grym och höjde pulsen på torget.
Programledarna har varit riktigt bra, på alla sätt. 
Japp jag har mycket adrenalin i kroppen och en mycket ond kropp efter stående. Längtar till Alezzokliniken för fix, men just nu får liniment och värme, golfboll och massage duga. 

(null)

(null)

Körde biljard med maken innan jag gick ner på stan, och som avslutning på kvällen körde dottern och jag en runda. Riktigt roligt, och jag tänker att ju mer en spelar desto roligare.
Känns fantastiskt att vi har detta rum klart snart! Många timmars jobb, inte minst av mannen och vännen Göran men såklart av snickaren och elektrikern som också jobbat hårt. Det blir otroligt bra.

(null)

Var en snabbis hos min kära mor och far efter träning på förmiddagen. Tog en kaffe och pratade lite. Fint att ha dem så nära!
Så tacksam för dem, för att de är som de är. Bäst, helt enkelt.

Kram och godnatt.
Får nog läsa en stund trots sen timma, så adrenalinet går ur…!

❤️
Joey

Kommentera här: