Så mycket kärlek.

(null)

En överraskningarnas dag idag, sannerligen!
Klockan sju strömmade det in ett gäng idel glada killar som skulle ta med sig Patrik på svensexa. En ganska överraskad man, som blev tagen på sängen. Så kul!

(null)

(null)

Snygg outfit fick han ju också.

(null)

Själv tänkte jag att Kattis och jag skulle ha en fin dag ihop, på en egen möhippa liksom. Hon talade sanning så till vida att vi skulle ut och gå. That’s it!
Gick ut till typ musön (eller i närheten), i underbart väder verkligen. Där började det plötsligt låta som om stället var fullt av kanadagäss! Det visade sig att Kanadagässen var blåsande vänner som skulle göra mig uppmärksam. 
Det hade dukats upp otrolig kakfika med fina kaffekoppar och duk, av så fina människor!

(null)

Den ena överraskningen efter den andra dyker upp, bland annat att min vän Maggan från Stockholm kom ner från Stockholm. Blev så rörd. 
När människor gör sådana här saker för er går det nästan inte att ta in. Det är så klurigt och roligt, och så himla genomtänkt.
Alltså, wow!! Vilka vänner jag har!!
 
(null)

(null)

Så fint piff som var fixat.
Så mycket tanke bakom.
Så mycket kärlek.

(null)

Ännu en dag full med tårar och skratt.

(null)

En stund fick jag ha en tjusig utstyrsel, med skrämseln att jag skulle åka ner på stan. 
Tack och lov blev det inte så.
(null)

Otroligt god lunch, gott fika, mycket bubbel.

(null)

Lekar, vila, chill, prat och skratt.
En kul vinprovning med en sann nörd som höll i det. Har fått erbjudande att vara med på det tidigare men nu när jag inte hade något val var det riktigt kul och intressant.

(null)

(null)

(null)

Tårar och skratt, och ett hjärta som svämmar över.
Är golvad, igen, över att folk fixar och planerar, lägger tid och pengar på mig på detta sätt.
Dags för sömn nu, efter avslutning på bästa krogen signatur.

Nu sks det sovas.
Händelserna ska bearbetas i skallen.
Så trött och så tacksam!

Kram joey❤️

Kommentera här: