Roligt med festlig stämning.

(null)
Foto: Peter Iburg

Så lite jag gjorde igår…!
Var uppe och fixade kaffe till vännen Maggan som skulle ta tåget tidigt. Fick en liten pratstund i arla morgonstund.
Gick och lade mig en stund igen.
Tog en långsam promenad till Coop och tillbaka. Fixade nya telefonen. Hämtade McDonalds-käk. Typ så.
Så trött men så oerhört glad för lördagens andra möhippa! Vilka vänner jag har!! 

(null)

Somnade tidigt igår, sov som
Klubbad till 05:30 då klockan ringde.
En bra dag, med hlr-utbildning som ombyte till vanliga dagar.

Blev bjuden på hockey, käk och vin och SM-guld ikväll. Också ombyte till vanliga dagar.
Festen fortsätter nog hela natten men jag är trött efter lång dag och vetskapen om tidig morgon. Har ingen sportgen men roligt med festlig stämning och glada människor! De ordnar det så fint, med sådan tajming och känsla.

(null)

Fick burk med små råd och ordspråk i lördags. Läste några klokord idag. Den får stå framme, så en kan plocka fram lappar när en känner för det. Som de pysslat!!!

(null)

Fick lite fler bilder idag. Här på Suz och mig.

(null)

Maggan, Suzanne och Frida.

(null)

Malin, Kattis och Fredrik.

(null)

Frida, Sanne och jag.
En sådan härlig dag det var!
Otroligt bortskämd som fått två fantastiska dagar med goda vänner! Kan nästan inte ta in det. 

(null)

Nu blir det sömn.
Mannen är kvar på efterfest på vida arena, glad och nöjd. 

Kram och godnatt ❤️
Joey

Kommentera här: