Prövat koncept.

(null)

Satte mig på balkongen en stund efter jobbet, njöt av solen och värmen. Av lugnet och vilan.
Satt och läste en stund.
Tittade.
Lyssnade på fåglar, på människor som gick och cyklade förbi. 

Träffade sedan vännen Helena på stan, tog en sen lunch och satt och snackade ett par timmar på uteserveringen. En sådan sommarkänsla!

(null)

Fick en rolig present, i form av solros-Lego! Älskar solrosor ju, och de här är ju väldigt beständiga. Ska bli kul att se om jag får ihop dem!

(null)

Det blev som jag skrev igår, att jag vann högsta vinsten på vinlotteriet. 9 flaskor blandad kompott, av röda, vita, bubbel och en rosé. Inte illa alls!

(null)

(null)

Varit och tränat ikväll. Skönt att gå dit lite senare, när det är lugnt och tillgängligt. Ett svettigt och jobbigt pass, som nu gjort mig skönt trött efter lite käk.

Kollar på Gift vid första ögonkastet. Ett så märkligt koncept verkligen men lite kul att höra hur de tänker, de som är kandidater.
Otroligt modigt och lika galet samtidigt.
Känns som att jag och mannen prövat vårt koncept rätt väl!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: