En go lördag!

(null)

Även i dag sov jag ut, nästan till halv åtta. Otroligt skönt att ha några dagar där ingen klocka behövs utan en kan följa med i vad som blir. Mannen stack iväg tidigt då han skulle leverera Technics-pryttlar till någon, och han hade lagt tidningen vid sängbordet. Det är ändå kärlek!
Obligatoriska ledighets-kaffe-på-sängen, grekisk yoghurt med bär och tidning…så skönt!

(null)

Det blev en fika med föräldrarna på stan, och sedan en trevlig lunch hos vänner. Kålpudding som är så galet gott! Jag gör det aldrig själv, utan äter det när det serveras i matsalen på jobbet. Men denna var något extra! Dessutom fick vi äppelpaj och vaniljsås, det ju aldrig fel.

(null)

Varit på konsultation gällande sminkning till bröllopet. Ska unna mig det, och det kändes bra. Mycket kompetent och gullig make up-artist som förstod att göra mig som mig själv fast bättre. Som jag sa till henne: jag vill se ut som mig själv fast snyggare. Lätt ju…haha!

(null)

Nu har vi suttit och byggt Lego, både mannen och jag. Riktigt roligt pyssel!
En promenad till Coop och tillbaka i härlig kvällsluft. Lite knäckebröd och kex för min del ikväll, medan mannen är full i sin mage efter lunchen. Så kan det gå!

Nu blir det slapp och film: En Geishas memoarer. En go lördag!

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: