Vilken jäkla tur att det finns hjälp!

(null)

Har varit så otroligt trött några dagar.
Orimligt trött, så att jag liksom inte kan vänta med att få sova utan måste sova pronto.
Min kloka kollega kom på idag att det säkert berodde på avsaknad av östrogen, som jag hållit uppe med några dagar. Fick godkänt att börja med det idag igen, och också bekräftelse att tröttheten säkert var en reaktion på bristen av detta hormon.
Och jag tänker att herregud vilken jäkla tur att det ändå FINNS hjälp att få!
Det har hjälpt mig så mycket, med humöret, med att inte känna mig medvetslös, låg, och galen av vallningar. Så skönt att få börja med det igen idag!

(null)

Ligger i sängen nu, kollar på sagan om ringen-serien som är ny. Varit på AW med sambons brorsa och svägerskan, på favoritstället. Åt favoriträtten moule frittes.
Så mysigt att snacka ett par timmar och äta gott, och sedan gå hemåt de få minutrarna i höstkvällen.

För så känns det, som att hösten plötsligen intog landet. Inte min favorit däremot. 
Älskar värme, sommar, ljumna kvällar och utesittandet. 

(null)

Tur jag har gul regnjacka.
Blir ju ändå lite roligare då.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: