Vackert. So far.

(null)

Det blir inte alltid som en tänkt sig. Hade tänkt gå i tid för att hinna träna i lugn och ro, innan AW med vännen Ulle.
Men icke.
Satte mig precis här, i trädgården för att få lite frisk luft ändå. Ska ta på mig träningskläder och ta en liten promenad istället, för lite mer syre men mindre svett. Ändå skönt med rörelse.

(null)

Prydnadsapeln är fin även med sina små äpplen. Och solen värmer här på trädäcket.

(null)

Hösten är här onekligen.
Lönnarna på vägen till sjukhuset har olika nyanser av höst redan. Vackert. So far!

Börjar känna av min höft igen. Längesedan cortisoninjektion i höften, har ändå klarat mig bra. Avbokade en tid nu eftersom jag ska till en kiropraktor imorgon, i Halmstad, för att se om denne man kan göra någon nytta för min onda kropp. Är ju lite skeptisk men också försiktigt hoppfull. Då vill jag inte ha cortison som gör att jag inte märker skillnaden. 
Hoppas jag nu blir hjälpt, så att jag inte får mer ont i höften. Vet att det tar tid innan jag får ny möjlighet för injektion. Nåja.

(null)

Nähä.
Ut och gå en liten sväng.
Innan käk och prat på bästa izakaya moshi.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: