Höra rösten och känna värmen.

(null)

Stod här en stund efter jobb och träning.
Bara stod stilla och tittade på den spegelblanka sjön, där träden syntes ännu mer med sina alltmer dova färger. 

(null)

Ont i armen efter fjärde sprutan igår men det känns bättre efter träning. Som att cirkulation och svett var bra mot det onda! 
Träning och promenader, säkert vilken rörelse som helst en gillar, känns som balsam för trött huvud och mycket tankar, snurr. Det både tröstar och peppar, beroende på grundläge, så det balanserar i alla fall mig.

(null)

Kollat på de två Handmaids tale som jag missade när jag var iväg. Den är så bra, och den är så skrämmande. Om en på något sätt vill försöka sätta sig in i hur det skulle vara om en fundamentalistisk regim tar över en stad, ett land…se den. Den är sjuk men jag tror att den är nära verkligheten som finns i vår värld, på flera platser i detta nu. 

Pratat i telefon med god vän. Oftast messar jag, men oj så mysigt att få snacka ibland. Höra rösten, få direkt respons. Känna värmen. 
Det var bra!

Nu blir det bok och sov.
Det är också bra.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: