Belysning, korv och lulstämning.

(null)

Mysigt att få lite lul i sinnet. 
Att gå runt och kika lite, se alla marschaller och belysning, provsmaka och handla. Skulle åkt dit med min kära mor, men planerna ändrades. Mannen min var snäll som följde med, trots att han inte direkt längtade efter det. Vi köpte lite korv, en vacker dörrkrans och så fick jag ett fint halsband. 

(null)

Så vackert på Huseby.
Som om tiden stått stilla.
Fint att vara där en stund. 
En rörig dag på jobbet gjorde det ännu bättre att få åka till gamla byggnader och julstämning. 

(null)

Hoppas på lugn natt, utan uppesittande. Brukar ta med mig täcket och sätta mig i fåtöljen när lungsen är sega. Läser, inhalerar och hoppas på en vändning så att jag kan gå och lägga mig igen. Det är ju tur att både fåtölj och täcke är sköna men det är bättre med en god sömn onekligen.

(null)

Mannen har installerat timer till alla adventsljusstakar som vi ju kan styra med en app, på och av som vi tycker. Så fiffigt!

Kollar The Crown. Under filten.
Den är bra. Snyggt gjord, med bra skådisar. 

Kram Joey❤️

Kommentera här: