Mammafir och spontangrill.

(null)

Vid doftande syren står de: min sambo, mamma och pappa. Kärlek!!!
Tycker den lyser livsglädje. 

Sovit gott, vaknade utvilad före åtta och fick en kaffe på sängen av lillbonus. Så skönt att vakna till lite innan smoothie-fix och uppstart. Njöt på balkongen en stund, av fågelsång och bok, så otroligt skönt med en sommardag igen!

Efter ett dygn med flytande kost vågade jag käka god vegetarisk buffé på Linnés Råshult. Firade min älskade mamma där idag, med mat, ostkaka och presenter. Känns fint att göra det för henne, som alltid gjort och gör så mycket för mig. Är otroligt tacksam att just hon blev min mamma, som alltid funnits och finns där. Med sitt stöd, med sitt lyssnande öra och med sin ovillkorliga kärlek. Så värd så mycket firande!

(null)

Bästa mamma!

(null)

Vi träffade Anton också, en gammal vän, som jobbar i Råshult och som ganska ofta klär sig till Linné och håller guidade turer. Idag hade han en mer ledig look trots arbete.

(null)

Blev spontan grillning med vännen Göran ikväll. Gäller att passa på när det bjuds sommarkväll med fågelkvitter och stilla luft. Alldeles, alldeles underbart.
 
(null)

Kommentera här: