Lätt att bli förälskad.

(null)

Från ljuvlig sommar till lite bistrare väder idag. 
Vilken tur att tillfällen fanns att njuta rikligt igår, helt enkelt!
Passade på att ta nya bilder från trädgården, och hänga där lite. Vill vara där mest hela tiden nu i denna årstid!

(null)

Är glad i våra sociala ytor, att det finns att välja på så att vi kan sitta här med olika sällskap och våra båda familjer eller mingla runt med gemensamma vänner. Just nu är världen magisk, så det är lätt att känna sig som förälskad i all grönska!

(null)

En av mina favoriter, Allium. 

Det är viktigt att påminna sig om det fina som är runtomkring oss, om vännerna och kärleken och det goda i livet!
Tycker ibland att jag är så jäkla klen, och har en hel del att bråka med i min kropp men när jag mår som bäst är jag nöjd och njuter så länge det varar. Blev trött på min mage i helgen dock, tycker väl att det räcker ibland liksom. Var på vårdcentralen för koll idag, och det är med all säkerhet det jag själv tror. Så några dagars flytande igen för att magen ska få ro och läka ifred. Blir en DT om några veckor för att konstatera och utesluta andra eventuella knasigheter (ska jag INTE ha). 
Nåja. Smoothie, flytande soppor, kaffe, vatten…det går det också så länge det ger resultat!

(null)

Balkonghäng igår, guuuuud så härligt!
Längtar efter fler sådana dagar, bland fågelsång!

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: