Ger nya perspektiv.

(null)

En sådan värdefull stund med vännen Maria, efter jobb. Sitta i lugn och ro på Happy bowls, i tystnaden och snacka. Om livet, relationer, saker som betyder något. Tanka energi, dela tankar och upplevelser.
Tänker ofta på hur fina vänner jag har, som ger mening i livet. Som ger nya perspektiv, nya tankar, nya trådar att följa.

(null)

Körde ett träningspass efter dejten.
Tänkte mellan övningarna att det manus jag skrev, det var resan som ändå var det som var det viktiga. Få ur mig det, och på så sätt bearbeta det som jag burit på i många år. Det skrivna ordet gjorde mig fri, så kändes det. 
Ska snart sätta mig igen, skriva mer på det andra manuset jag påbörjat. För att det är bra för själen, oavsett. 

(null)

Ser sista avsnittet av Clark, denna otroligt sjuka och trasiga man. Den är mest sorglig och väldigt tragisk. Om en man som vuxit upp i misär med ett svin som farsa, och som på något sätt inte har någon copingstrategi eller verktyg för att hantera livet. Som också blev en manipulativ, självälskande människa som inte bryr sig om någon annan än sig själv. 

Nu ska jag packa in mig i sängen, läsa lite i Lucina Rileys senaste bok och pussa min blivande make godnatt.


❤️

Kommentera här: