En annorlunda dag.

(null)

Idag blev det förfest här, efter slö morgon och brunch. Halv ett kom det tio personer för bubbelintag och snacks med snack innan det var dags för storfest på konserthuset. 
Min kära sambo är med i en gubbklubb, eller en förening, som bjuder in respektive emellanåt. Idag var det då dags för ett mer sällsynt event med 275 gäster, spex, god mat, sång och prat. 

(null)

Här är finaste Tessan, jag, min blivande make, bonussvärdottern Kamilla och äldsta bonussonen Dennis. Inte ofta vi samlas i den här utstyrseln!

(null)

Kamilla, Tessan, Suz och Hedvig.
Kul att samla båda nya och gamla bekantskaper, som får lära känna varandra. 

Efter en hel dag i klackar kan jag nästan inte säga hur skönt det var att ta på sig ett par skechers på hemvägen och att nu får släppa loss mina små fossingar….jisses Amalia!!

Hoppas på en god natt, efter annorlunda dag.
Imorgon blir det en återhämtningsförmiddag och på eftermiddagen ska mor min och jag på släktvandring i Mohedaskogarna någonstans. Vi ska alltså höra om hur våra förfäder levde och hade det generationer före oss. Ska bli spännande!

Nu blir det lite läsning innan det är dags att slå igen de grågröna.

Kram❤️ Joey

Kommentera här: