Besök, blommande rododendron och sommardoft.

(null)

Att bjuda på korv med bröd är en bra grej, men kanske bättre när vädret är stabilt och en kan grilla. Funkar dock fint med stekpanna i köket också!
Hade en del av barnaskaran hemma och vännen (och killarnas mamma) AK här på besök, så otroligt härligt och efterlängtat! 
Jag höll mig till smoothies och kaffe dock, och kommer att göra så till och med fredag morgon. Allt för att vila min tarm. Hoppas det hjälper och att det är bra sen…

(null)

Här är hon, Anna-Karin eller AK. 
En fin, klok, stark kvinna i sina bästa år!

(null)

Dante - yngst i bonussonskaran.

(null)

Kamilla - bonussvärdotter, och äldste bonussonens hustru.

(null)

Äldste bonussonen Dennis och min käre sambo Patrik.

(null)

Efter kååååven och glassen gick Fanny (äldsta bonusdottern- Patriks dotter) och jag runt sjön i vackert uppehållsväder. Så väldigt mysigt att gå och snacka, se blommande rododendron och känna sommardofter. 

Godnatt och kram❤️
Joey

Kommentera här: