Högtidlig kväll.

(null)

Jag gillar orkidéer. 
För att de är vackra i sina blommor, liksom ståtliga. Och för att de är så lättskötta. Så många plus i ett liksom.
Ligger här på köksbänken en stund, efter jobb, dusch, körning av man och lite annat fix.
Skönt att sträcka ut lite.

(null)

Dessa tulpaner står fint, vackra i sin rödorange prakt. 
Samlar ihop mig för premiär av Grevens Testamente, som min blivande make är med i. Känns högtidligt att få gå på teater igen, det är drygt 2 år sedan sist. Då såg vi En värsting till syster i Stockholm, med mor, far, bror och min dotter. Sedan kom pandemihelvetet.
Men nu är det alltså dags, för en mordgåteföreställning med 3-rätters och efterhäng - som jag får vara med på som bihang till Patrik. Ska bli trevligt att åter få gå på teater med mor och far och denna gången även med vännen Göran.

(null)

Har klackar på, stövletter. Snyggt ändå, och bred klack. Funkar när en inte ska röra sig så mycket, annars dödar det höfterna typ. Synd tycker jag, men så är det, så nu har jag det ytterst sällan. Klossklack är ändå okej, men smal klack….hu. Får hitta nån bra variant tills bröllopet och så ha ett par sneakers i beredskap för dansgolvsgalenskap!

Nu ligger jag här.
Med klackskorna på skinnsitsen.
Då känns det väldigt bra.

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: