Fixande, bärande och slängande…


(null)

Nu är vi på väg hem efter att vi vid nio i morse styrde  kosan till Malmö.
Vi levererade en teve, stereo och lite smått och gott, som skulle monteras och installeras. Tre garderober kom som också monterades.
Mycket fix, slängande och monterande denna dag, helt enkelt.  
Nu är vi trötta, men jag är glad att vi kunde hjälpa dem komma ännu lite mer i ordning i sin första förstakontraktslägenhet!

(null)

Teve-fix.

(null)

Lite bärande.

(null)

Fridis har blivit en jäkel på att virka. Sedan i julas har hon haft det som sin bästa syssla framför teven för att ha någonstans att göra av sina händer. Håller nu på med ett otroligt överkast i ljuvligt garn. 
Tycker det är häftigt att hon bara gav sig fasen på att lära sig och så gjorde hon det.

(null)

Teve och stereo installerad, och ihopkopplade så att ljudet blir bättre. Nu ska det spelas vinyl och njutas filmljud!

(null)

Vilket sabla jobb att få ihop en sådan här…!
Beundrar tålamodet hos min käre man som bara jobbar på medan jag skulle kastat ut det genom fönstret….
Tycker det är beundransvärt att få ihop det av, enligt min syn, omöjlig bruksanvisning som ter sig helt ologisk…hu!!
Men nu står den där, förvisso dörrar kvar att montera men det löser Oscar senare!

(null)

Och så här sitter han, typ i fem timmar…
Utan leder i knäna, eller möjligen är de gjorda av gummi!

(null)

Fint kök. Blir Avis på riktigt skafferi, som det ju var i gamla lägenheter.  En otrolig grej faktiskt. 

(null)

Så här pigg såg jag ut i morse. 
Det gör jag inte nu…!
Hoppas på fortsatt bra färd, så att vi ligger i sängen runt 23.

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: