Låter ändå inte så farligt!

(null)

Två nätter av god sömn nu, så skönt! 
Vaknade dock i tidigaste laget tycker jag, men hellre det än uppesittarnatt. 
Städade efter frukost, mannen och jag, skönt att gå in i helgen-före-jobb-igen med nystädat hem.

Tog en tur till min duktiga f.d. Granne som skapar konst! Älskar hennes frodiga damer, och annat fint hon gör och kände att en liten änglaljusstake behöver jag minsann! Vill ni se hennes alster så sök på @melanderi på instagram.

(null)

Sådana små Sötnötar!!

(null)

Nu blommor de små fina nävorna (tror jag att de heter), ovanför cykelstället och invid grinden. 

(null)

(null)

Igår blev det dejt med goda vänner, Connie och Niklas. Gick till Deluxe och åt otroligt gott, tupp med primörer för min del - mycket smakrikt!

(null)

Många skratt, allvarliga samtal och tårar och ännu mer gapskratt. En härlig kväll verkligen, som slutade med glass, kaffe och southern comfort i vår soffa. 

Har sista semesterdagen, före helgen.
Är väldigt nöjd med min ledighet som bestått av en skön blandning, och med balans mellan aktivitet och lugn. Precis som en behöver och som jag önskar. 
Känns helt okej att börja jobba, har ju ett roligt och givande jobb! Det jag INTE ser fram emot alls, verkligen inte ett dugg, är väckarklockan och tidiga morgnar….det är ett aber. Ju äldre jag blir desto mer vidrigt tycker jag att det är. 
Nåja. Nu får en ha disciplin igen, med att komma i säng för att orka stiga upp.
Så är livet, och det låter ju ändå inte så farligt!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: