Så får det bli.

(null)

Mätt och nöjd samlar jag ihop dagen.
Från hysterisk dag igår till lite mer behagligt tempo, där jag hann komma ifatt.
Trött, känns som jag jobbat betydligt fler dagar än de fyra som gått. Varit trött ett bra tag, tänker att det är någon slags pandemileda. 

Tankat energi ikväll. Träffat en vän som jag inte sett på väldigt länge. Konstaterade båda att det kändes som om vi setts igår, vi bara fortsatte där vi var på något sätt. 
Vi bodde grannar, och hängde mycket ute på gården ihop, där barnen sprang och lekte, och sprang ut och in ut lägenheterna. En fantastisk tid på många sätt, men också väldigt mörk. På helt andra sätt. En av de fina sakerna var att jag fick lära känna nya människor, som sedan har funnits där i livet, på olika sätt. Livet tar sina turer med oss!

(null)

Här har vi Sara!

(null)

Sitter kvar vid köksön.
Funderar på att faktiskt göra mig klar och krypa ner i sängen, så otroligt skön säng har jag, och läsa. Det är så lyxigt att göra det, och att sedan bara kunna släcka när bokstäverna dansar runt…
Så får det bli. 
Behöver vilan.
Och vill helt enkelt ligga skönt med boken i näven! 

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: