Bra besked, träning och konditori.

(null)

Testade negativt, så otroligt skönt i en tid där det känns mindre självklart. Så många omkring oss som smittas nu, även om de flesta får det mer eller mindre lindrigt. 
Har ett litet spatt i lungorna helt enkelt, och det blir ju bättre med inhalationer och motståndsandning. Sovit gott i natt, bara det är värt så mycket!

Kört ett bra styrkepass i tvättstugan, riktigt härligt och jobbigt. Följer ett konto på insta som heter shapeup, en hölsocoach som lägger ut jäkligt bra övningar med hantlar, gummiband eller egen kroppstyngd som redskap. 

(null)

Hann ner på stan med bästaste mamma och pappa, innan ösregn och blåst tog i. Blev idag gamla anrika Skåres, det var längesedan. Också ett gediget fint gammalt kafé.

Köpte nya kuddöverdrag och filt till min älskade unges gamla rum, numera gästrum. Gosgrönt är skönt!

(null)

Var inne i nya garnbutiken i stan, Rena rama Sara.
Som ett konditori med alla färger, vacker uppläggning liksom. Jag som fullständigt inkapabel på handarbete blev sugen på raggsocksstickande, så mycket fint.
Ska ta med mig dottern dit när hon kommer hem!

(null)

(null)

Nu blir det inomhusaktiviteter- läsning.
Allt jag fått lära mig, en bok skriven av en kvinna som vuxit upp i strängt religiös mormonfamilj som helt avskärmat sig från samhället. Väldigt bra skriven, och väldigt gripande. 

Håll i er där ute!

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: