Att unna sig.

(null)

Söndag, kaffe på sängen, läsning.
Det är en sådan skön helglyx med mannen bredvid mig. Att unna sig det, inte rusa upp vilket jag tidigare varit alltför bra på. Haft för mycket planer, velat fixa en massa och inte haft ro till lugn morgon. En skola att lära av, att unna sig det. Det är bra för mig. Säkert bra för de flesta. Att inte vara så jäkla duktig och redig, prestera och fixa. 

Har duktig träningsvärk efter @shapeuup.se pass med bål och armar igår.
Idag körde jag ett ben- och häckpass som definitivt kommer att kännas imorgon…haha! 
Var osugen på promenad i morse pga tokblåst, men kunde inte hålla mig ifrån det nu i eftermiddag. Ändå skönt med livligt, lätt galet väder när det ändå bedarrat en hel del.
Balkongmöbler fick bo i köket i natt, då de låg mot räcket i går kväll. Hade varit snyggt om blåsten tog tag i dem så att de åkte ner på gatan…

Haft lyxen att ha yngste bonussonen på besök idag. Fint att sitta och snacka, få lite uppdatering om vad som händer just nu, hur tankarna går och hur livet är. Efterlängtad stund då vi synkat sjukt dåligt ett tag.
Varvat sjukdagar och covidtester, bortavaro och olika planer, som det ju är.
Men nu så!

(null)

Nu blir det läsning.
Boken är så bra! Allt jag fått lära mig. Verkligen ett boktips!

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: