Va i den känslan.

(null)

Att vakna upp till solljus är som en skön välsignelse. Som att moder Jord vill extra väl genom att släppa in lite vackert liv. 
Lugn morgon, långfrukost, träning och promenad…så skönt. 
Sorterat tvätt, beställt mat, och hämtat min bil som blivit med nya bromsar. Kollat fotografer, spånat på idéer, glatt mig.

(null)

Insett att det är så fint att få bli min älskade sambos fru. Gläds verkligen åt det, att få göra dagen och tillfället så speciellt som det känns. 
Det känns stort, vackert, busigt, galet och alldeles underbart faktiskt!

(null)

Ska kolla in fotoalbum idag, det är en lite vemodig känsla inom mig. Då vill jag vara i den känslan. Se bakåt, minnas, glädjas. Omfamnar det liv, det barn jag fått. Känna kärleken, djupet i att få vara någons mamma. Att ha fått bära denna vackra unge innanför mitt bröst.

(null)

Ett avsnitt av Sweet magnolias och golfboll får bli uppstarten på albumkoll.
Kanske blev dryga två mil på tre dagar lite mycket för min artrosrygg. Min höft verkar dock klara det riktigt bra! Thank god för cortison!

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: