Somnar med ett leende på läpparna.

(null)

Att från fullt fokus och full-rulle-dag gå direkt till frissan är gudomligt skönt.
Värmen där, mötet, samtalen och energin är så härlig - och dessutom får en en ny frissa och idag även lek med färg! Gick all in, och färgade hela håret. Ville nytt, ha ljus när mörkret ute tycks dränka en just nu. 
För en massa år sedan färgade jag alltid håret, eller blekte det, och var otroligt kortklippt. Sedan blev det mörka nyanser för att under tio år vara naturligt blont.
För ett år sen började jag slinga det igen, i brist på solsken från semestrar, och idag ville jag busa lite mer. Nu känner jag för lite lek igen! 

Gick direkt därefter till Izakaya station för att träffa vännen Connie. 
Också så skönt att landa där, med henne, i samtal om livet. Stunder som dessa är precis som det vardagsglitter jag uppskattar så!

(null)

Så här läcker ser en ut med blekning!

(null)

Och här är vi, efteråt, bästaste frisören Isabella och jag. 

Hunnit prata lite med min kära sambo, mor och bror också innan min lekamen fick inta horisontalläge.
En bra dag, väldigt aktiv dag onekligen.
Ska läsa några rader, och förmodligen somnar jag med ett leende på läpparna.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: