Orimligt många timmar.

(null)

Tänk vad färg gör för känslan.
Hallen var fin innan men bara fin, inte mysig. Med denna pelargondröm ger den en annan mjukhet, en värme som en omhuldas av. Känns mer som en kram.
Så nöjd och glad att vi vågade oss på storblommigt och mörkt!

(null)

(null)

(null)

Före omtapetsering,

(null)

(null)

Jobbat hemma halvdag.
Passade idag. Trött efter veckan, och trött efter gasa- bromsarycken igen. 
Som jag längtar efter mer normalt flöde, och jämnare arbetstakt. Och som jag längtar efter att känna mig som en pålitlig person när jag bokar patienter…! Att inte dagen före operation behövs ringa återbud. De flesta förstår, och är hur vänliga som helst, men det är förfärligt att bli nekad det en orimligt länge varit inställd på.
Må virushelvetet ramla ner dit det hör hemma nu så att livet kan återgå till det normala. Amen.

Nu blir det kebabtallrik till fredagsmys…blir hur bra som helst. Passar mitt lite slöare jag idag.
Snöat in mig i Pinterest, bröllopsidéer, dukning, roliga små stationer…jag kommer lägga orimligt många timmar på planering innan maj 2023, helt enkelt.
Sån är jag.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: