Mycket kärlek denna dag.

(null)

Överväldigad av alla meddelanden, all värme och allt pepp efter publicering. Tack alla!
Många verkar bära på samma uppfattning, samma tankar.  Trodde inte vi var så många!
Min önskan är ju att fler som jobbar i verksamheten ska höja sina röster, försöka nå fram. Många har delat, spridit, visat stöd. Det är fint. Kanske når vi någon. 
Om inte annat så måste en ibland ut med det en bär på, uttrycka sina åsikter. 
För att själv gå hel, på något sätt.

(null)

Mycket kärlek på alla hjärtans dag, i olika former kom till mig idag således. 
Mina föräldrar hade köpt vaniljhjärtan och hängt på dörren…de ligger nu i magen efter god panerad kyckling med fond på vitt vin, honung, kycklingbuljong, vitlök. Så mätt sitter jag i soffan, intagit ett avsnitt av Tell me your secrets och nu Husdrömmar.

Mannen min har köpt tulpaner, så ljuvligt! Dessutom med gula exemplar…mmmmm!

(null)

I natt hoppas jag på god sömn, satt uppe ett par timmar i natt. Hade mycket snurr i huvudet, som det blir ibland. Så inga seglungs eller ond höft som stökade. Har nog inte sagt att höften efter senaste cortisoninjektionen blivit nästan bra. Sådan himmelsk skillnad, så skönt att få vila ett tag från de gnagande, ilande smärtorna. Njuter verkligen.
Tänk vilken tur att det finns läkemedel som jag kan ta, och som dessutom hjälper! 

Ska vårda allt fint från dagen, ta med mig det i drömmen. 

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: