En vårig känsla.

(null)

Vid köksön ser en denna vyn, när en sitter och dricker sitt morgonkaffe. Känns så mycket varmare och mysigare. Blir inte längre bländad av det vita!
Bytte ut rosa stolen, kändes lite malplacerad nu, så det fick bli en gammal ärvd stol istället. Så vackra de där gamla stolarna med handsydda dynor. Inte så bekväma att sitta länge på men funkar att sitta på vid skopåtagning. 

(null)

Ljust och härligt idag.
Lite snålblåst men ändå en vårig känsla i luften. Tog mig till stan för traditionella lördagsfikan med mamma och pappa. Käre sambon kan inte haka på förrän teaterrepen är klara tyvärr. Kanske finns det några biljetter kvar om ni är sugna att kolla på föreställning med mordgåtetema och 3-rättersmeny på kök 11!

(null)

Åt Askelyckans galet goda semlor, blev liksom lunchen då vi ska till våra kära kollektivgrannar ikväll. Då lär vi inte behöva svälta alls, så det blir bra med lite skum mathållning på dagen.

Körde ett styrkepass för både ben, bål och armar/axlar idag då jag ställer in mig på promenad imorgon. Möjligen kan det nämligen bli lite goda drycker i afton också och då känns styrkepass mindre bra. 

(null)

Har fortsatt köra i tvättstugan, gillar ändå det. Går att köra allt med fantasi och få grejer, och med inspiration av @shapeuup på insta. Gillar hennes övningar med bara kroppen, med hantlar eller med gummiband.

Nu blir det en stunds läsning.
Skulle egentligen suttit i frisörstolen men min stackars frissa blev sjuk och fick gå hem. Mest synd om henne såklart, men oj vad jag längtar efter fix. 

Önskar er en skön lördag!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: