Batterierna hela igen.

(null)

Återigen så är bästa återhämtningen, laddningen, att gå ut direkt efter jobbet. Bara hem, av med kläderna och hoppa i underställ, hikingbrallor, täckjacka och peta in lurarna i öronen. Älskar det! 
Var trött när jag gick från jobbet, men efter 1.5 promenad och nästan 2 h telefonsamtal med min älskade unge så känns batterierna hela igen.

(null)

Lunchade med denna bönan idag, min kollega och vän Sanne. Brukar vara tradition att gå dit när någon av oss fyller år, och idag var det hennes dag. Izakaya moshi bjöd på godsaker som vanligt. Närheten till jobbet är så skön, ombytet välgörande och smakerna fantastiska. 

(null)

Blir ingen serie ikväll, utan istället hockey.
Jag ska ägna mig åt läsning i Våra dagars ljus istället till bakgrundsljudet av publikskrik och kommentatorernas prat. 
Liksom hemtamt, det där.

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: