Vackrare än jag tänkte.

(null)

Klematisen blommar än, suger ut det sista av krafter. Älskar färgen. 

(null)

Idag har det varit en mer lagomdag med tid att tänka lite. 
Möte hemifrån, digitalt, och resten av dagen på jobbet. Funkar ju rätt bra med digitala möten då det blir effektivt men ändå saknar jag faktiskt nu de vanliga mötena. IRL helt enkelt. Det är ändå skönt att ses på riktigt. I alla fall ibland för att också mötas som människor. Det blir rätt stolpigt via nätet.

(null)

Ikväll har jag och grannfrun och hennes mamma varit på bio, Där kräftorna sjunger. Filmen bygger på boken med samma namn och den var väldigt vacker. Nästan vackrare än jag tänkte mig faktiskt. Otroliga miljöer och otrolig styrka hos den som hela livet fått kämpa för att liksom finnas till. 
Fint och starkt. Hoppfullt.

En skön men lite sval promenad hem. Småprat i vacker kväll. En runda förbi Coop.

Imorgon är det redan torsdag, veckorna går så otroligt fort!
På fredag ska jag ta min fina lilla röda bil och köra till Malmö och dottern. Längtar efter helgen!

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: