Hoppas det är sol och musik där.

(null)

Det är lite som hon sa, grannfrun Åsa, att en kan knappast ha det bättre! Sommarkväll, musik under bar himmel och goda vänner. Och så en flummigt, skön Daniel Norgren med sin ljusa, lite hesa sköna stämma. 
Lite Roskilde-feeling får en ju, att sitta i gröngräset och lyssna njutfullt medan dofter dansar i luften, vanlig hederlig öldoft, mat och gräs. Och så synen av en salig blandning folk; barn, ungdomar, medelålders och äldre - helt underbart!

(null)

(null)

Miljön på denna gamla folkpark är så mysig, med alla kulörta lysen och olika stånd med snacks, korv, dryck och mat.

(null)

(null)

För en tid sedan började min dotter verkligen att virka på allvar, även sticka, men framförallt handlar det om att virka. Och shit vad hon blivit bra på det! Vi köpte garn i går på Rena rama Sara och idag hade hon en färdig hatt!
Otroligt coolt egentligen, att en kan lära sig via youtube, och sedan kunna sticka och virka diverse härligheter. 

(null)

Dagen är en märklig dag, mitt i konsertsommarkväll och virkade mössor.
Lyssnade på denna låt i morse, när jag gjorde mig klar. Tänkte på människan som för ett år sedan drog sitt sista andetag på den här jorden, hur fort det går att ett liv avbryts och inget blir sig likt mer. Hur många runtomkring drabbas av en bottenlös sorg och tvingas skapa en ny tillvaro. 
Livet är ju högt och lågt, toppar och dalar. Ingen vet hur det kommer att falla ut.
Ibland tycks det så otroligt orättvist och brutalt, så onödigt. 
Lola, jag hoppas du har sol och musik där du är. 

Kram ❤️ Joey 

Kommentera här: