Vilka människor livet ger!

(null)

Har suttit hemma idag, dels för ett digitalt möte och sedan för att skriva patientbroschyr och redigera annat. Älskar sådant!
Haft en bra dag med andra ord, där det passat ypperligt med hemarbete. Jag hade inte hunnit någonting om jag suttit på min ordinarie arbetsplats, så ibland passar hemskrivbordet även mig.

(null)

Påbörjat två broschyrer och redigerat två. Kan nästan inte ha det roligare ju!

Dock för mycket stillasittande, så fick bli en rejäl promenad i kvickt tempo efter jobbet för att sedan landa på Klang Market. 

(null)

Träffat vänner som det var evighet sedan vi sågs, så jäkla härligt! Timmarna flög, och samtalen liksom fortsatte från senast vi sågs. Vi har funnits i varandras liv sedan ungdomsåren, och vi har setts lite i vågor. Ändå så är de så självklara i min nära krets. Livet ändå! Vilka människor det bjuder på!
Och Klang Market bjöd på sin sköna miljö och gott käk! 

(null)

Nu är det skönt att ligga i horisontalläge.
Blir några rader i Selma Lagerlöf innan John Blund vaggar mig.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: